Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Levertijd en Bezorging & Montage

    Bezorging

    GRATIS Bezorging  van al onze boxsprings in heel Nederland en Vlaams-België !


    Nadat u in de webwinkel uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een automatische e-mail met de bevestiging van de door u geplaatste bestelling. Tevens ontvangt u binnen 2 weken een bericht van beddenenzo waarbij we samen de bezorgdata inplannen.


    Wij leveren ook op de Waddeneilanden tegen een vergpeding die in lijn staat met de prijzen van de veerdiensten.


    Zelf ophalen

    u kunt er ook voor kiezen om uw product zelf op te halen in ons magazijn , dit gaat in goed overleg met u.


    Montage

    Onze boxsprings worden gratis geleverd. Wanneer de gebruiker kiest voor montage tegen een meerprijs   van €49,95  , assisteert onze bezorger bij het omhoogtillen tot en met (maximaal) de tweede etage. Indien de gebruiker de boxspring hoger wenst dan de tweede etage, zijn hier extra kosten aan verboden. Indien de gebruiker geen montage wenst, wordt de boxspring tot de voordeur op de begane grond geleverd. Beddenenzo kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele schade bij het naar boven brengen van het bed, dit is op eigen risico.De kosten voor montage en/of het naar boven tillen van de boxspring worden ingehouden bij retourneringen. Deze zijn te allen tijde voor eigen rekening. 


    Montagekosten overzicht


    Montage

    Alle modellen - €49,95



    Enkel naar boven brengen


    1e verdieping - €10,-

    2e verdieping - €15,-

    3e verdieping - €20,-

    4e verdieping - €30,-

    5e verdieping - €35,-


    Montage + Verdieping alle modellen :


    1e verdieping - €49,95

    2e verdieping - €49,95

    3e verdieping - €49,95 + €15,-

    4e verdieping - €49,95 + €20,-

    5e verdieping - €49,95 + €25,-




    Levertijden


    De levertijd na ontvangst van bestelling is gemiddeld zo’n 2 weken mits anders is aangegeven bij producten met een snelle levertijd zoals Boxspring Monaco. De boxsprings worden in het algemeen binnen de viertien en eenentwintig dagen bezorgd, afhankelijk van wanneer het voor u schikt en wat onze planning toelaat. Wilt u voordat u de boxspring besteld de leverdatum weten? Via de chat op de website bespreken we dit graag met u. 


    Meer informatie over de levertijd? CONTACTEER ONS


    Één dag voor de dag van bezorging zal u een mail ontvangen met het dagdeel waarop de bezorger uw bed komt afleveren. Op de dag van bezorging zal de bezorger ongeveer 30 minuten vooraf telefonisch contact met u opnemen. Houdt er rekening mee dat deze tijden kunnen afwijken van de realistische tijden in verband met het verkeer of andere onvoorziene gebeurtenissen.


    Kosten


    De volledige bezorging boven de 250,- aankoop is altijd geheel gratis. De bezorgers bezorgen tot de plek waar de boxspring komt te staan en monteren deze ook voor u.Beddenenzo.nl kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele schade bij het naar boven brengen van het bed, dit is dus op eigen risico.

  • Wat is jullie retourbeleid?

    Retouren


    Wil je één of meer artikelen van je bestelling aan ons retourneren?  Op deze pagina lees je precies wat je dan moet doen. Je kunt je product binnen 14 dagen zonder opgave van reden als retour terug sturen.


    Je retourzending voorbereiden


    Wanneer je een artikel retour wilt sturen, willen we je vragen het  RETOURFORMULIER in te vullen.


    We verzoeken je het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, stevig te verpakken in de originele verpakking. Om je retourzending soepel te kunnen verwerken, vragen we je een kopie van de pakbon of orderbevestiging bij te voegen (in de verpakking of in een envelop die je op de verpakking plakt). Op die manier hebben wij al je gegevens meteen bij de hand.

    Indien je bij levering hebt betaald (contant of met PIN aan de chauffeur) vragen we je ook je rekeningnummer (IBAN) te vermelden zodat we het aankoopbedrag aan je kunnen terugstorten.


    Het versturen van je retour


    Voor het retourtransport van een artikel heb je de keuze uit twee opties:


    Je maakt gebruik van onze afhaalservice

    Je brengt het artikel zelf terug naar ons magazijn

    Hieronder zullen we deze twee opties verder uitleggen.


    Optie 1: Gebruik maken van de afhaalservice

    Wij kunnen jouw retourzending bij je laten afhalen door onze bezorgdienst. De kosten hiervan bedragen tussen de € 100,-/€ 150,-  afhankelijk van de woonplaats en worden in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons krijgt teruggestort. Als je van deze service gebruik wilt maken, verzoeken we je het retourformulier in te vullen met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en welke artikelen je wilt retourneren. Wij zullen dan een afspraak met je maken om de artikelen bij je af te halen. We vragen je om je retourzending aan de chauffeur mee te geven zoals hierboven beschreven bij ‘Je retourzending voorbereiden’.



    Optie 2: Terugbrengen naar ons magazijn

    Natuurlijk mag je je retourzending ook zelf retour komen brengen in ons magazijn in Zevenhuizen. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Dit kan tijdens onze openingstijden (maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00) We willen je vragen dit vooraf aan ons te melden via de mail of telefonisch. Bereid het pakket voor zoals hierboven beschreven bij ‘Je retourzending voorbereiden’. Het volledige aankoopbedrag wordt teruggestort binnen 14 dagen na ontvangst van je retour.


    Retourkosten


    Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. In de drie hierboven beschreven retouropties vind je hierover meer informatie.


    Zorgvuldig omgaan met de producten

    Tijdens de 30 dagen bedenktijd heb je de verantwoordelijkheid om zorgvuldig om te gaan met de ontvangen producten en de verpakkingen. Dat klinkt lang, maar je hebt ook 30 dagen lang de mogelijkheid om je aanschaf te retourneren. We hopen natuurlijk dat je blij bent met je aanschaf!

    Wil je toch retourneren, maar had je het product al gemonteerd? Geen probleem, je kunt het dan zelf demonteren. Wees wel voorzichtig en breng geen schade toe aan het product. Beddenenzo.nl mag namelijk schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument zijn ontstaan.


    Te volgen stappen


    Neem contact op met de afdeling klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail. Wij informeren u dan over de te volgen stappen voor retourneren.

  • Hoe kan ik betalen?

    IDEAL betaling


    Als je met iDEAL betaalt, reken je af via de internetbankieromgeving van je eigen bank. U kunt iDeal direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. Nadat je voor iDEAL kiest op de betaalpagina van de webwinkel, log je in bij je eigen bank met je gebruikersnaam en wachtwoord (ING) of kaartlezer/token (overige banken).

    Als je ingelogd bent, hoef je de betaling alleen nog maar te bevestigen. De gegevens (zoals het bedrag en het rekeningnummer van de webwinkel) van je bestelling zijn al ingevuld. Je betaalt op dezelfde manier als bij internetbankieren. Dus met een TAN-code (ING) of de code die door je kaartlezer gegenereerd is.


    2. Bancontact / Mistercash


    Bancontact / Mister cash is de meest bekende betaaloptie in België. Vanuit hier kunt u via alle bekende banken online bestellingen plaatsen. 

    U kiest bij het uitcheckscherm onder het kopje ‘selecteer betaalmethode’  voor de optie ‘ Direct afrekenen met Bancontact’. Vervolgens wordt er gevraagd om een aantal gegevens van uw betaalkaart in te vullen.


    Het kaartnummer is het nummer van 16 tot 19 cijfers. Dit mag u zonder spaties ingeven.

    De vervaldatum van de kaart (telkens per 2 cijfers)

    De naam van de kaarthoudr (in hoofdletters)

    Contant Betalen bij Intens Wonen

    Pinnen bij intens wonen

    Vervolgens worden deze versleuteld en doorloopt u de veiligheidsprocedure. deze bestaat uit een elektronische handtekening met uw digipas.



    Betalen bij aflevering


    Een veelgekozen betaalmethode bij grotere bestellingen is betalen bij levering. Je betaalt dan het volledige bedrag aan de chauffeur die je bestelling komt bezorgen. Je kunt kiezen of je met PIN of contant wilt betalen.


    U kiest bij het uitcheckscherm onder het kopje ‘selecteer betaalmethode’ voor de optie ‘afrekenen bij levering’. ​Alleen mogelijk bij aankopen hoger dan € 200,00.


    Klarna achteraf betalen


    Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.


    Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen.



    Nieuw

    Klarna betaal in 3 termijnen


    Shop vandaag je favoriete boxspring, spreid het aankoopbedrag uit over 60 dagen en betaal in 3 rentevrije termijnen. Hoe? Klarna splitst je aankoopbedrag op in 3 gelijke delen. Je betaalt bij de aankoop, na 30 dagen en na 60 dagen via automatische incasso. Zo heb je er geen omkijken meer naar en geniet je maximaal van je nieuwe aankoop. Eerder aflossen kan altijd.


    Het bedrag moet minimaal € 35 zijn en maximaal €4.000 per aankoop.


    Je betalingen

    Het 1e deel betaal je direct bij de aankoop, het 2e deel na 30 dagen en het 3e deel na 60 dagen. Na 60 dagen is je aankoop voltooid. Geen rente, geen zorgen.



  • Hoe wordt er omgegaan met klachten?

    Service & garantie


    Voor ons heel belangrijk om geen ontevreden klanten te hebben. Om dit resultaat ook in de toekomst te behouden bieden wij onze klanten de optimale service waar Beddenenzo.nl voor staat. Meestal is onze nazorg niet nodig, maar in die gevallen waarin dat anders is, staan wij graag voor u klaar.


    Wanneer u iets bij ons bestelt, mag u ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. U heeft bij ons recht op een garantieperiode van  twee jaar.


    Onze garantie


    Een garantietermijn van  2 jaar

    De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop

    Het product is bij ons aangeschaft 

    U heeft recht op een gratis reparatie of een nieuw product

    Retourkosten worden in rekening gebracht, uiteraard zijn de kosten van verzending naar de leverancier en het terugsturen van het product voor onze rekening. U betaalt dus eenmalig verzendkosten.

    Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. 


    U kunt uw klacht indienen door een email te sturen naar info@beddenenzo.nl. We willen u vragen de originele factuurgegevens en indien mogelijk een digitale foto waarop de klacht duidelijk zichtbaar is toe te voegen. Bijna al onze leveranciers vragen hier naar. Op deze manier kunt u binnen 48 uur een inhoudelijke reactie van ons ontvangen en proberen we de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.


    RETOURBELEID


    U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van alle* artikelen die u bij ons in de webshop gekocht heeft een retourmelding maken, mits deze voorzien zijn van een zo origineel verpakking. Indien producten door uw toedoen schade hebben opgelopen, dat stellen wij u aansprakelijk voor waardevermindering. Dit is immers een wettelijk vastgestelde regel met betrekking tot verkopen op afstand. Heeft u binnen 14 dagen geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht, dan vervalt dit recht. De kosten welke het retour zenden met zich meebrengt zijn te allen tijde voor rekening van de koper. De meeste artikelen kunnen niet met de reguliere post worden verstuurd, houd rekening met gemiddelde verzendkosten van € 15,-.


    Retourzendingen kunt u door middel van ons retourformulier aanmelden, zodat wij weten dat uw artikel retour komt. U ontvangt bericht op het e-mailadres dat u in het formulier vermeldt. Nadat u het formulier heeft ingevuld, dient u binnen 14 dagen de producten te retourneren. Na ontvangst van uw artikel retourneren wij het gehele aankoopbedrag. Dit is uiterlijk binnen 30 dagen nadat u het artikel retour stuurt.


    U kunt een e-mail sturen naar info@beddenenzo.nl waarin u de vragen uit het beantwoordt. U mag geen artikel ook zonder aanmelding retourneren. 


    HULP BIJ BESTELLEN


    Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de “winkelwagen button” te klikken. Klik vervolgens op “ga door naar afrekenen” om te gaan betalen of betalen bij aflevering. Heeft u alles wat u zoekt? Vul dan uw gegevens in en doorloop de stappen van uw adresgegevens, bestelling inzien.  Voor u uw bestelling bevestigd heeft, bent u te allen tijde vrij om wijzigingen aan te brengen.


    Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.


    Telefonisch bereikbaar van ma t/vr tussen 09.00 en 9.00 uur

    Za en Zondag tussen 10:00-20:00 uur


    info@beddenenzo.nl


    VEILIG BETALEN


    Betalen via iDeal


    Met iDeal betaal je vanaf je eigen bankrekening. iDeal is de meest eenvoudige en meest gebruikte wijze van betaling. De transactie door je bank uitgevoerd. Veilig en betrouwbaar. Indien  je bankiert via Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, ING, SNS Bank of Friesland kun je direct gebruik maken van IDeal als betalingsmethode.


    Betalen bij aflevering


    U kunt betalen bij aflevering, dit is mogelijk bij bestelling hoger dan € 250,00.

     

    KLANTEN


    Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


    Email: info@beddenenzo.nl


    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.


    Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

  • Hoe werkt de 30 dagen slaapgarantie?

    30 Dagen proefslapen


    Klanttevredenheid op vlak van slaapcomfort is onze drijfveer, daarom willen wij te allen tijde garant kunnen staan voor jouw keuze. Wat is er nu fijner dan ’s morgens uitgerust op te kunnen staan?

    Een paar minuten proefliggen in de winkel geeft geen garantie  dat het slaapsysteem na een paar weken nog even comfortabel ligt als je had gehoopt. De ervaring van onze zéér vakbekwame slaapadviseurs resulteert in een slaapadvies dat perfect op jouw persoonlijke wensen en eisen is afgestemd. Vandaar dat wij onze klanten een “slaapgarantie” geven bij aankoop van een slaapsysteem.


    Wil je toch gebruik maken van de “30dagen slaapgarantie” ? Wij hebben de voorwaarden voor je op een rijtje gezet


    Algemene voorwaarden Slaapgarantie 30 dagen:


    • De 30 dagen slaapgarantie geldt op de gehele collectie Boxsprings vanaf een aankoopbedrag vanaf € 899,00.
    • Slaapgarantie is niet van toepassing op design, kleur,stof,materiaal van de boxspring ,enkel op het comfort zoals matrassen en of toppers.
    • Slaapgarantie is alleen van toepassing indien gekozen is voor geveerde onderboxen.
    • Beddenenzo.nl zal  samen met jou op zoek gaan naar een slaapsysteem dat wel geschikt voor jou is. ​
    • Je kunt tot maximaal 30 dagen vanaf levering aanspraak maken op onze slaapgarantie, je dient de boxspring wel minimaal 14 dagen te hebben uitgeprobeerd. Je lichaam heeft namelijk deze tijd nodig om te “wennen” aan het nieuwe slaapsysteem.
    • Je hebt éénmaal de mogelijkheid aanspraak te maken op onze 30 dagen slaapgarantie.
    • De slaapgarantie is niet overdraagbaar op derden.
    • Als het om te ruilen artikel beschadigd/bevuild/stuk is vervalt deze garantie.
    • Het product dient gedemonteerd klaar te staan op dag van retour in originele verpakking.

    Mocht u nog vragen neem contact op met een van onze slaapadviseurs om geheel vrijblijvend een passend slaapadvies te ontvangen.

Share by: